Handelsbetingelser

Levering

Vi sørger for levering med Post Nord. Leveringstid ca 1-4 dage.  Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord. Fragt koster 59kr.

 

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til boegelundrideudstyr@hotmail.com.  Returnering Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Vi kan tilbyde at sende returlabel som vil koste 49 kr (beløbet vil blive fratrukket det beløb du skal have refunderet)

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen. Varen(e) sendes til: Bøgelund Rideudstyr Vestre Maltvej 5 6650 Brørup Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse, efter aftale. Vi modtager ikke pakker uden omdeling. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv betale.

Reklamationsret

Bøgelund Rideudstyr yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamation over fejl og mangler, skal meddeles Bøgelund Rideudstyr indenfor rimelig tid.  Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Reklamation bedes sendes til: Bøgelund Rideudstyr Vestre Maltvej 5, 6650 Brørup. Email: boegelundrideudstyr@hotmail.com  Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.